今日要離開Merida開住386km的Playa de Carmen, 途中會參觀幾個Cenote (sink hole)





Cenotes Ikkil - 好有Disney動畫的FEEL, 我影相技術唔好, 但呢度真係好靚架






我唔敢落去游水, 因為呢度好多好醜的魚


Cenote Dzinup - 我都有响度游水架




Cenote Samula


咪係我囉, D水勁凍


其實墨西哥好多呢類咁的洞可以游水, 潛水或行山都得, 墨西哥真係好多嘢玩架.
下次我要去呢個行洞穴 Rio Secreto : http://www.riosecreto.com/videogallery/




開車住Playa de Carmen 途中
好快巳經到Playa de Carmen, 我哋無訂到酒店,週圍兜吓睇吓邊間企埋.  海灘附近果D好貴,
因為明天去CANCUN我哋都會住間靚酒店, 所以去市中心揾, 比我哋揾到一間又大又平的叫
Hotel Yum K'iin Playa Del Carmen,
Av 20 NTE, Entre 6 Y 8 NTE. Playa Del Carmen, Q. Roo, Mexico (有WIFI $450 PESO)

Playa de Carmen海邊好多條街都係餐廳同SHOPPING的地方








今晚的晚餐好豐富, 係龍蝦加牛扒




飲後甜品 -我的只有左手面的辣椒糖(勁難食), 同香蕉雪條


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 travelife2014 的頭像
    travelife2014

    閑人日記

    travelife2014 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()